WYNALAZKI
- Strona główna
- ZASADY BEZPIECZNEJ NAUKI I ZABAWY w czasie pandemii
- Jak uczyć się w domu❓🏠❓
- PRZYRODNICZY PROJEKT EDUKACYJNY🌱
- Poidełka dla pszczółek 🐝🐝🐝
- Dzień Teatru 27.03.2020 r. 🎭
- NASZE FILMIKI 🎬🔊🎥
- PRZYPOMINAJKA POLONISTYCZNA
- Koło plastyczne 🎨
- DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI - KARTKI OD ŻYCZLIWYCH 💖
- NASZE KĄCIKI DO PRACY ZDALNEJ oraz ważne rady
- WYNALAZKI
- EKOLOGIA
środa, 25 marca 2020
Zajęcia zdalne 25.03.2020 r. Temat: Odpoczynek jest ważny
Witajcie Kochani 😍
Dzisiaj bardzo miły dla wszystkich temat. Porozmawiamy o sposobach odpoczywania, ale tych zdrowych 😀 Troszeczkę poczytacie, ,,podyskutujecie" wirtualnie, ale również utrwalicie pisownię głosek miękkich oraz rozwiążecie kilka matematycznych zadań.
Gotowi do działania?
Zatem zaczynamy!
Temat: Odpoczynek jest ważny
Spróbujcie odpowiedzieć na pytanie - co to znaczy mieć dużo na głowie?
Przeczytajcie tekst pt. (pamiętacie ten skrót pt.- pod tytułem) ,,Dużo na głowie" ze str.44
w podręczniku. Słabiej czytające dzieci niech przeczytają połowę tekstu, a resztę osoba dorosła.
Odszukajcie w tekście wyjaśnienia powiedzenia mieć dużo na głowie.
Odpowiedzcie ustnie na pytania 2 i 3 pod tekstem.
Teraz wspólnie podyskutujemy - uwaga...nasza burza mózgów:
zastanówcie się i napiszcie w komentarzu pod dzisiejszą lekcją,
jak możemy zdrowo odpoczywać, a jak niewłaściwie niektórzy wypoczywają?
Napiszcie to tak:
1) DOBRY, ZDROWY WYPOCZYNEK:
tutaj wymieńcie, co trzeba robić, aby dobrze odpocząć
2) NIEWŁAŚCIWY WYPOCZYNEK
tutaj napiszcie niewłaściwe, niezdrowe sposoby odpoczywania
Czekam na Wasze komentarze.
W tym momencie zerknijcie na planszę poniżej
- wykonajcie ustnie polecenie pierwsze;
- a teraz ustnie polecenie drugie (możecie delikatnie połączyć sobie zdania ołówkiem);
przepiszcie te zdania do zeszytu, a potem rameczkę ,,Nasz język polski" (tak jak zawsze na zajęciach: oczywiście zielonym kolorem i tylko to, co jest w środku ramki).
Teraz wykonajcie polecenie 1 i 2 na str. 55 w ćwiczeniach polonistycznych.
W zadaniu 1 połączcie pasujące do siebie puzzle wyrazowe, zapiszcie utworzone wypowiedzi (oczywiście po przecinkach). Nie robimy czerwonej kropeczki z gwiazdeczką.
W poleceniu 2 powtórzymy pisanie liczebników (np. - na przykład pięć, siedem, sześć, osiem...) oraz wyrazów ze spółgłoskami miękkimi. Nie robimy zielonej kropeczki.
I teraz ważne pytanie (powtórzenie):
kiedy piszemy spółgłoski miękkie przez kreseczkę, a kiedy przez i ????? 😁😁😁
Zdjęcia ze strony "Blog edukacyjny dla dzieci".
Czas na przerwę.
Odejdź od komputera, zrób 10 podskoków, 10 przysiadów i uwaga 10 pompek.🤸♀️👍🤸♂️
Napij się wody, mózg to lubi 💪🥃💪
Jak już zdrowo odpoczęliście zaczynamy matematykę.
Na str. 29 w ćwiczeniach mamy kilka zadań do uzupełnienia.
Skupmy się na 1: przeczytajcie treść zadania, podkreślcie dane i pytanie; spróbujcie samodzielnie obliczyć i zapisać odpowiedź. Teraz zerknijcie na zdjęcie:
Zadanie 2: przeczytajcie treść zadania, podkreślcie dane i pytanie; spróbujcie samodzielnie obliczyć i zapisać odpowiedź. Teraz zerknijcie na zdjęcie:
Zadanie 3: przeczytajcie treść zadania, podkreślcie dane i pytanie; spróbujcie samodzielnie obliczyć i zapisać odpowiedź. Teraz zerknijcie na zdjęcie:
Zadanie 4 i 5 wykonajcie samodzielnie.
Dla przypomnienia:
https://www.youtube.com/watch?v=OR8lETdQMXc
Kochani 💕 Gdy już wykonamy wszystkie zadania to ... ODPOCZYWAMY! 😎🌞😎
Miłego dnia dla wszystkich i mocne uściski 🤗🤗🤗
Subskrybuj:
Posty (Atom)