DZIEŃ DOBRY
Dzisiaj obchodzimy
Międzynarodowy Dzień Muzeów.
Z tej okazji zapraszam Was na wirtualne wycieczki do wybranych przeze mnie miejsc:
💥Dodatkowa niespodzianka💥
Mój Stasio zaprasza wszystkich
na "lekcję" o dinozaurach:
A nasz wspólny dzisiejszy temat brzmi:
Kim będę, gdy dorosnę?
Cele zajęć: - przeczytasz wiersz i wyszukasz w nim potrzebne informacje,
- wykonasz ćwiczenia językowe oraz zastosujesz poznane zasady ortograficzne,
- poćwiczysz wykonywanie działań w zakresie 100,
- wykonasz pracę plastyczną,
- posłuchasz piosenki pt. ,,Bo co może mały człowiek".
Przeczytajcie, najpierw po cichu, a potem na głos wiersz pt. ,,Magister uśmiechów" (podręcznik str. 35).
Odpowiedzcie na pytania:
- Jakie zawody wykonują członkowie rodziny głównego bohatera?
- Kim chce zostać chłopiec, gdy dorośnie?
(Znajdź odpowiedni fragment w wierszu - jak to rozumiesz?)
Otwieramy ćwiczenia polonistyczne na str. 48.
W poleceniu 1 sprawdzimy, czy uważnie czytaliście wiersz.
Wykonajcie polecenie 2, 3 i 4 - to dla Was pestka.
Kochani, wywołuję burzę mózgów.
Zastanówcie się nad pytaniem:
Który zawód ma największe znaczenie?
Może podpowiedzią będzie wiersz:
Zapamiętajmy,
że każdy zawód jest ważny i potrzebny.
Jak prawidłowo zapisać nazwy zawodów
dowiecie się zerkając na str. 36 w podręczniku.
Wykonajcie ustnie polecenie 1 i 2,
a do zeszytu pięknie przepiszcie rameczkę
(oczywiście pod zapisanym tematem)
Wykonajcie polecenia 6 i 7 na str. 49
w ćwiczeniach polonistycznych.
Czas na przerwę...
Posłuchajcie razem ze mną piosenki
(możecie przy niej skakać lub tańczyć,
posłuchajcie uważnie słów i weźcie je sobie do 💖):
NIE BÓJ SIĘ CHCIEĆ!
Czas na...
matematykę:
dzisiaj wykonamy zadania ze str. 62
w ćwiczeniach matematycznych.
Zadanie 3 i 4 wykonajcie samodzielnie
i prześlijcie Wraz z Rodzicem do mnie zdjęcie.
Edukacja muzyczna
Posłuchajcie piosenki
pt. ,,Bo co może mały człowiek"
(podręcznik do muzyki, str. 86 i 87)
Polecenie 2, str. 87
(podręcznik do muzyki)
Posłuchajcie utworów wykonanych na dwóch instrumentach.
Wpiszcie nazwy tego instrumentu,
który już znacie, albo słyszeliście.
(Może znacie obydwa?)
Przy dźwiękach muzyki wykonajcie
pracę plastyczno - techniczną
(polecenie 5, str.49 w ćwiczeniach polonistycznych).
Przedstawcie w zeszycie,
kim chcielibyście zostać w przyszłości.
Dodatkowo napiszcie kilka zdań na ten temat.
Prześlijcie do mnie zdjęcie swojej pracy.
Dziękuję za dzisiejsze zajęcia.
Życzę wszystkim
Wasza pani Kasia M.💙🌞💙
PS. Nikolko - wszystkiego najlepszego
z okazji urodzin.
🌹🎁💖🎂💖🎁🌹
Dużo zdrówka!