wtorek, 21 kwietnia 2020

Zajęcia zdalne 21.04.2020 r.


👍I TEGO SIĘ TRZYMAJMY👍

Uśmiecham się do Was
😊😊😊😊😊😊😊😊😊


Dzisiejszy temat:
Sztuka pisania - uczymy się pisać opowiadanie.

Cele: - nauczysz się pisać opowiadanie,
- poćwiczysz odczytywanie wskazań zegara i przypomnisz sobie, co to jest kwadrans.


Zaczynamy od edukacji polonistycznej.

Dzisiaj nie potrzebujemy ćwiczeń. Przyda się za to brudnopis, zeszyt do języka polskiego oraz podręcznik, który otwieramy na str. 76 i 77.
Opowiedz ustnie komuś bliskiemu historyjkę kotka przedstawioną na obrazkach.

Przypominajka

Opowiadanie składa się z 3 części

Wstęp   Kiedy, gdzie i od czego się zaczęło ? Jest to początek opowiadania.

Rozwinięcie   Co się wydarzyło? Opowiadamy tutaj wszystkie wydarzenia, całą historię jaka miała miejsce.

Zakończenie   Jak skończyła się historia? Co wydarzyło się na samym końcu, możemy także napisać, co my o tym myślimy.

Nadaj własny tytuł tej historyjce.
Dobierz zdania, w których są zawarte odpowiedzi na pytania.
Zapisz w brudnopisie swoje opowiadanie. Każdą część opowiadania napiszcie w nowej linijce zaczynając od akapitu (pamiętacie, że akapit to takie wcięcie w tekście).
Przeczytajcie na głos opowiadanie. Zwróćcie uwagę, czy nie ma powtórzeń i błędów 
(to możecie zrobić z Rodzicem lub kimś bliskim).
Przepiszcie najpiękniej, jak tylko potraficie tytuł i całe opowiadanie do zeszytu (ale najpierw temat, data 21 IV 2020 r.). Możecie jako bonus narysować mały obrazek lub zrobić szlaczek.

Uwaga! Uwaga! Jest to praca na ocenę. Tak, tak - wstawię do dziennika oceny. 
To nie prima aprilis.
Przeczytajcie, co będę brała pod uwagę podczas oceniania.  
NaCoBeZu
(na co będę zwracała uwagę)
Będę zwracała uwagę, czy:
- tworzysz samodzielnie opowiadanie (znam Was i wiem, kiedy ktoś mówi Wam, co macie napisać 😊 wraz z Rodzicem możecie sprawdzić, czy nie ma błędów, czy są akapity itp.);
- oddzielisz akapitami trzy części opowiadania (można też dodatkowo zaznaczyć kolorami),
- starannie przepiszesz opowiadanie do zeszytu,
- napiszesz opowiadanie bez błędów.

                                             Do dzieła!
Prześlijcie wraz z Rodzicem zdjęcie swojego opowiadania na adres📭
                   mikulska.katarzyna.sp2@gmail.com


Kochani, od dzisiaj niektóre Wasze prace będą oceniane.
Zawsze będę o tym Was informowała.
Do tej pory wpisywałam do swojego notatnika plusiki, informacje zwrotne, notatki na temat Waszej pracy. To wszystko wezmę pod uwagę wypełniając świadectwa na koniec roku.

Pragnę pochwalić dzieci, które odsyłają do mnie swoje prace, wszystko wykonują 
z zaangażowaniem, wkładają dużo pracy i wysiłku w wykonanie polecenia, czy zadania.
        Biję gromkie BRAWA dla Was i Waszych Rodziców.
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Zasłużyliście na przerwę.🔊
Oczywiście weźcie kilka łyków wody dla zdrowia i urody.
Odejdźcie od monitora.
Odetchnijcie (wdech nosem, wydech ustami).
Porozciągajcie się (wtedy rośniecie).
Przygotujcie zegar do ćwiczeń oraz książki i zeszyt do matematyki.


Edukacja matematyczna.

Przepiszcie do zeszytu notatkę.

                                          W klasie                             21 IV 2020 r.

                     1 godzina to 60 minut
                    1 godz. = 60 min
                    pół godziny to 30 minut
                    15 minut to KWADRANS


Wykonajcie do zeszytu zadanie 2, str. 33 w podręczniku.
Zamknijcie zeszyt, ale nie podręcznik.
Teraz wykonajcie ustnie zadanie 1 i 3, str. 33.

Przejdźmy do ćwiczeń matematycznych.
Na stronie 45 macie do wykonania dwa zadania.
Polecenie 1 to bułka z masłem.
Polecenie 2 wykonajcie ustnie. Niech Was wysłucha ktoś bliski.

Na dzisiaj koniec pracy.
Spotykamy się jutro.
Czekam na Wasze opowiadania i powitalne komentarze.

Kochani - odpowiadajcie na komentarz koleżance lub koledze. To będzie na pewno bardzo miły gest.
Możecie się pozdrowić, napisać co robicie, opowiedzieć ciekawe wydarzenie.

Życzę miłego dnia.



                                           Wasza pani Kasia M.💜💖


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz