niedziela, 21 czerwca 2020

22.06.2020 r. Dzień odkrywców - lato

😊Dzień dobry😊 
Dzisiaj ostatni poniedziałek 
w tym roku szkolnym.
😊😊😊😊
Jednocześnie ogłaszam wszem i wobec, że mamy...


TEMAT: Dzień odkrywców - lato.
Cele zajęć: 
- napiszesz zdania na temat mijającego roku szkolnego,
powtórzysz wiadomości i umiejętności matematyczne,
- posłuchasz piosenki.

Moi drodzy, w ramach edukacji polonistycznej zastanówcie się 
i napiszcie w komentarzu, co Wam dał ten rok szkolny, 
czego się nauczyliście, co poznaliście, 
jakie umiejętności zdobyliście, które zajęcia były dla Was najciekawsze, co najbardziej zapamiętaliście...

Czekam na Wasze komentarze
i pamiętajcie...
NIE BÓJ SIĘ CHCIEĆ!



Jeżeli chodzi o edukację matematyczną, to mam dla Was 
TELETURNIEJ
👇

Na koniec zajęć przypomnijcie sobie piosenkę 
o pewnym bursztynku...


I to już koniec zajęć.
Odpoczywajcie w ruchu, łapcie witaminę D3, pomagajcie rodzicom, bawcie się...


Do jutra, paaaa...!
🧡Wasza pani Kasia M.🧡


9 komentarzy:

  1. Przez ten rok nauczyłam się wielu rzeczy, między innymi tabliczki mnożenia oraz dzielenia. Najbardziej podobały mi się dwa przedmioty: przyroda i matematyka. Dużo wrażeń dostarczyły lekcje wuefu-dziewczyny pamiętacie ten duch rywalizacji? Ten rok przyniòsł wiele miłych wspomnień oraz doświadczeń, z których wiele się nauczyłam ��‍����‍����. Z pewnością nie tylko ja uważam, że ten rok był dobry dla wszystkich, choć wyzwań w nim nie brakowało. Życzę wszystkim zdrowia, pogody ducha i wytrwłości. Pozdrawiam całą klasę 2a razem z Panią Kasią. Blanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Pani Kasiu.W tym roku szkolnym nauczyłam się różnych ciekawych rzeczy. Najciekawsze zajęcia to muzyka, język polski i plastyka.Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Pani Kasiu, cześć koledzy i koleżanki:)
    Ten rok szkolny był inny niż wszystkie, ale fajny :) Nauczyłem się tabliczki mnożenia oraz wielu, wielu innych rzeczy. Najbardziej podobała mi się matematyka, polski i plastyka :)
    Zajęcia w tym innym czasie nauczyły mnie przede wszystkim więcej samodzielności :)
    Życzę wszystkim udanych i słonecznych wakacji :)
    pozdrawiam Maciek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry Pani Kasiu koleżanki koledzy...
    Ten rok był pełen wrażeń i nauki
    nauczyłam się tabliczki mnożenia,dzielenia i jak rysować różne i fajne rzeczy. Bardzo lubiłam i lubię polski i wszyściutkie lekcje. A zdalne nauczanie nauczyło nas bardzo wiele a to wszystko dzięki pani pomocy i zangażowania nauczyliśmy się pomagać i szanować kochać i lubić wszystko to dzięki pani pomocy💖Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. najdroższa PANI KASIU przez ten rok nauczyłem się wiele ciekawych rzeczy na przykłat tabliczka
    mnożenia i dużo innych rzeczy dziękuję za spędzone chwile z panią i całą klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Dobry Pani Kasiu cześć koleżanki i koledzy.
    Przez ten rok nauczyłam się wiele ciekawych i potrzebnych rzecz - tabliczki mnożenia, tabliczki dzielenia, pracy na komputerze, liczenia i posługiwania się pieniędzmi.
    Zdalne nauczanie pomogło mi w większej samodzielności i dyscyplinie.
    Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Pani Kasiu,cześć wszystkim!
    Oprócz nowych wiadomości polonistycznych,matematycznych,plastycznych i przyrodniczych, poznałam świetnych bohaterów z czytanych lektur.Poznane lektury zachęciły mnie do czytania innych książek.
    Uwielbiam wszystkie lekcje z Panią Kasią,nie pamiętam żebym się na nich nudziła,dlatego trudno mi wybrać konkretny przedmiot.
    Podobnie jak Blanusia miło wspominam też lekcję w-f.
    Było dużo ciekawych lekcji,ale podobały mi się bardzo legendy o naszych starych miastach jak:Warszawa,Kraków,Toruń.Najciekawsze jednak dla mnie były opowieści i filmiki dotyczące Kosmosu i Wszechświata.
    W okresie koronawirusa brakowało mi też bardzo kółka plastycznego.
    Na koniec przyznam się Wam, że ostatnio zdradziłam mojej babci,że wcale mi się nie spieszy do trzeciej klasy,a już wyjaśniam dlaczego-przecież to będzie ostatni rok z naszą Ukochaną Panią Kasią?:( :( :( :(
    Pozdrawiam
    Martusia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry Kochana Pani Kasiu. W tym zylam sie wielu rzeczy: tabliczka mnozenia do 100, jak stac sie samodzielnym i jak zachowac sie w sytuacji, gdy nagle nas zatakuje pies, nauczylam sie tez jak kochac i szanowac. Ten rok byl wspanialy,pelen wyzwan. Kazda lekcja byla ciekawa, pelna przygód.Cieszę się,że bylam gospodarzem tak wspanialej klasy 2a. Podobnie jak u Martusi nie spieszy mi sie do 3klasy, poniewaz to juz ostatni rok z Panią. Pozdrawiam Nikola Dylda
















    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Pani Kasiu, Cześć Koleżanki i Koledzy!!!!
    Miniony rok szkolny przyniósł nam dużo nowych wyzwań. Nauczyłam się tabliczki mnożenia i dzielenia, przeczytałam lektury szkolne i nie tylko, poznałam nowe zasady ortograficzne. Epidemia nauczyła mnie samodzielności i zdyscyplinowania. Na nadchodzące wakacje życzę każdemu dużo słońca i zdrowia, abyśmy mogli spotkać się we wrześniu cali i zdrowi z pięknymi wakacyjnymi wspomnieniami. Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno Weronisia

    OdpowiedzUsuń